banner

    Mervey - Programy lojalnościowe dla firm

    Nasze programy

    Nasze Programy umożliwiają Państwu stworzenie prestiżowej akcji marketingowej, w której Klient byłby nagradzany za to że wybrał współpracę właśnie z Państwem.

    Dzięki naszym programom zyskują Państwo:

    √ wzrost częstotliwości zakupu wśród konsumentów
    √ zatrzymanie grupy klientów najbardziej wartościowych
    √ promowanie sprzedaży
    √ wartości reklamowe, odświeżenie wizerunku
    √ możliwości tworzenia sprzedaży pakietowej, promocje towarów, akcje okolicznościowe
    √ nowych Klientów posiadając narzędzie do nagradzania ich za współpracę
    √ przywiązanie Klienta do swojej marki



    Program Znaczkowy

    Program znaczkowy z nagrodami ma na celu przywiązać Klientów do danego sklepu a także zachęcić do większych zakupów. Klient robiąc zakupy na określoną kwotę otrzymuje znaczki które wymienia na nagrody. Ustalając odpowiedni pułap zakupów (określoną kwotę) mobilizujemy dodatkowo Klienta do dobierania produktów do ustalonej kwoty lub wielokrotności tej kwoty.

    Każdy Klient, otrzymuje specjalne książeczki do których wkleja uzbierane znaczki. Kiedy Klient uzbiera odpowiednią ilość znaczków na wybraną nagrodę, wypełnia książeczkę i składa u Państwa jako zamówienie. Otrzymuje nową książeczkę i zaczyna zbierać na kolejną. Nagrody do Państwa dostarczamy w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od dnia zamówienia. Wraz z rozpoczęciem akcji otrzymują Państwo stałą opiekę Przedstawiciela Handlowego, oraz wszystkie materiały potrzebne do przeprowadzenia całej akcji marketingowej tj. plakaty reklamowe, znaczki Profit oraz katalogi i książeczki dla Klientów.

    ZALETY:

    √ dowartościowanie klienta w zamian za jego lojalność
    √ wyróżnienie klienta poprzez przyznanie nagrody
    √ możliwość wzrostu obrotu firmy poprzez „dobieranie” do określonej kwoty gwarantującej odebranie znaczka
    √ zadowolenie klientów powodujące jednoczesny wzrost zaufania do firmy
    √ budowa długofalowych relacji z klientem
    √ odświeżenie wizerunku firmy

    Program Wirtualny

    Program Wirtualny jest naszym autorkim systemem pozwalający prowadzić program lojalnościowy w wersji www. W punkcie sprzedaży wykonywane jest cykliczne zestawienie i importowane do naszej bazy danych. Punkty naliczane są wirtualnie i zapisywane w panelu internetowym indywidualnie dla każdego Klienta. Każdy z Klientów który otrzyma od Państwa możliwość przystąpienia do programu lojalnościowego, otrzyma swój login i hasło do panelu internetowego. Po zalogowaniu będzie miał informacje na temat ilości punktów jakie posiada za robienie zakupów u Państwa oraz nagrodach które może otrzymać za te punkt. Klienci mogą dodatkowo być informowani o otrzymanych punktach za zakupy u Państwa drogą mailową i sms.

    Państwo jako Organizator Programu mają dostęp do głównego panelu z pełna informację na temat swoich Klientów biorących udział w akcji (ile mają punktów, kiedy zostały im naliczone itp.). Dodatkowo mają Państwo możliwość naliczania wybranym Klientom dowolnej ilości punktów (np. jako premia za współpracę, większy zakup, terminowe regulowanie faktur czy jednorazowe promocje na wybrane towary) lub odejmowania dowolnej ilości punktów za nie wywiązywanie się danego Klienta ze swoich zobowiązań wobec Państwa. Mogą też Państwo dołączyć, wyłączyć czy chwilowo „zamrozić” możliwość zbierania punktów przez dowolnego Klienta na dowolny czas.


    Elastyczność Programu Elektronicznego:

    Ustalając odpowiedni pułap zakupów nie trzeba koniecznie kierować się wartością koszyka. Może to być na przykład ilość sprzedawanego produktu w sztukach (np. za zakup 1 opakowania – przyznawany 1pkt). Można też nagradzać Klientów dodatkowymi punktami za produkty na których zależy nam bardziej. Oprócz stałej gratyfikacji za zakupy można tworzyć promocje tymczasowe (np. do końca tygodnia za zakup 1 palety produktu X – przyznawane 300pkt).
    Program może też obejmować nie tylko jednego Producenta/Dystrybutora ale i kilku niezależnych (niekonkurujących pod względem asortymentu) tworząc tym samym swoistą „fuzję” mogącą działać na o wiele większym obszarze, docierając tym samym do dużo większej liczby Klientów.


    ZALETY:

    √ dzięki nowoczesnej technologii, program daje możliwość dotarcia bezpośrednio do klienta
    √ stały monitoring i pełna rejestracja zachowań klienta
    √ segregacja klienta na podstawie uzbieranych punktów
    √ możliwość tworzenia dodatkowych akcji promocyjnych - okolicznościowych
    √ wiarygodna baza Klientów
    √ daje możliwość dodatkowego premiowania Państwa klientów punktami (np. za terminowo opłacone faktury)
    √ dowartościowanie klienta w zamian za jego lojalność
    √ wyróżnienie klienta poprzez przyznanie nagrody
    √ możliwość wzrostu obrotu firmy poprzez „dobieranie” produktów do określonej kwoty
    √ zadowolenie klientów powodujące jednoczesny wzrost zaufania do firmy
    √ budowa długofalowych relacji z klientem
    √ odświeżenie wizerunku firmy


    Program na karty - E-Profit

    W tym programie główną rolę odgrywa terminal, który staje się punktem łączności pomiędzy klientem prowadzącym program lojalnościowy a zbieraczem punktów. Państwo, jako nasz klient posiadacie stały dostęp do oprogramowania, dzięki czemu posiadacie Państwo możliwość stałego monitoringu danej promocji. W każdej chwili nawiązujecie Państwo skuteczną komunikację z Waszym klientem za pośrednictwem np. e-mail lub sms.

    ZALETY:

    √ dzięki nowoczesnej technologii, program daje możliwość dotarcia bezpośrednio do klienta
    √ prosty i przejrzysty sposób sprawowania kontroli nad przebiegiem akcji
    √ naliczanie punktów w czasie rzeczywistym transakcji
    √ możliwość tworzenia dodatkowych akcji promocyjnych - okolicznościowych
    √ możliwość gromadzenia danych klienta dotyczących m.in. ilości posiadanych punktów, a także odebranych nagród
    √ wiarygodna baza Klientów
    √ program na kartę eliminuje praktycznie do zera możliwość błędu personelu
    √ program na kartę eliminuje możliwość nadużyć przez personel podczas realizowania premii punktowych dla Klienta
    √ możliwość ewidencji czasu pracy pracownika - każdy ekspedient loguje się do systemu swoją kartą
    √ minimalizacja czasu jaki Klient poświęca na odbieranie punktów w trakcie zakupów
    √ dowartościowanie klienta w zamian za jego lojalność
    √ wyróżnienie klienta poprzez przyznanie nagrody
    √ możliwość zwiększenia obrotów firmy poprzez „dobieranie” produktów do określonej kwoty
    √ zadowolenie klientów powodujące jednoczesny wzrost zaufania do firmy
    √ budowa długofalowych relacji z klientem
    √ odświeżenie wizerunku firmy

    Program znaczkowy Program wirtualny Program elektroniczny

    Nasi wybrani partnerzy